just nu vill jag -

ha en egen sushikock som matar mig med lagom starka avokadosushibitar - ha ryggmassage - känna mig übersmart och kunna allt som jag ska kunna till imorgon - vara pigg och alert - ha nya linser som inte kliar - hångla - äta choklad - att min väska till göteborg är färdigpackad - få en stor klumpsumma med pengar som csn inte får reda på och som jag kan använda i smyg - äta bra tillagad creme brulée - ha en dvd som inte strejkar - ha phishfood och new york super fudge chunk i frysen - att min smoothiemixer lagar sig själv helt mirakulöst - ha en biljett till New York/London/Barcelona/Paris inbokad och klar - ha ett tomt huvud som inte krånglar - ha ett hjärta som inte slår för fel saker - få orgasmer - äta lite mer choklad - ha tid till att lyxläsa - få det jobb jag vill ha nu i höst - att min utbildning bara blir fixad och klar, redo att påbörjas - hångla ännu mer - att kommande resultat blir lika bra som de förra - att allt ordnar sig.
0 kommentarer