kaos i förskott!

Den här dagen kommer bli totalt fullsmockad! Jag och syrran har totalt 8 olika uppdrag, med kanske högst en kvart mellan varje, och för er som varit på älvsjömässan - den här mässan är större! Så vi kommer kubba omkring konstant hela dagen, och till saken hör att vi har nästan likadana kläder på oss - så folk kommer ju bara bli yra i huvudet av att se oss komma springande!

Gårdagen var riktigt trevlig! Vi var på ett stort museum där vi fick en guidad tur, på över en timme! Och det var innan middagen, jag höll på att dö av hunger. Men det var värt mödan. Såg några guldklimpar under rundturen och middagen var riktigt trevlig. Vi fick min nya vän Fredrik från Lind till bordet, och kvällen innehöll mycket skratt och författarhemlisar! (ja, hur nördigt det än må låta så är det typ det enda vi pratar om - författare och litteratur!) Dessutom bokade vi upp några kvällar under hösten då jag och syrran ska över på spännande uppdrag!

ps. dessutom är jag riktigt nära på att lista ut vilka författare som döljer sig bakom deras psedonymer för den erotiska litteraturen... ;)
0 kommentarer