killer-start på veckan!

Började dagen med min vanliga promenad, och möter folk med dunjackor, vantar och toppluvor ute. På gräsmattorna och ängarna jag gick förbi var det nästintill frost på marken. När blev det vinter liksom? Där kommer jag hurtandes i bara tshirt och mjukisar och inbillar mig att det fortfarande är nästan-slut-på-sommar-värme. Men nej, jag frös så pass mycket att det blev den korta rundan och sen snabbt in i duschen för att inte få köldfläckar! Men det är iaf vad jag kallar en riktig hurtbullestart på veckan!

Och nu sitter jag här i pyjamas och slöäter frukost framför bloggar. Tänkte att om jag leker av mig lite först, så kommer det bli så mycket enklare att sätta igång med pluggandet. Jag har ju trots allt 7 olika texter att pressa igenom innan klockan slagit 6 och föreläsningen börjar. Har dessutom bokat in pappa för lite flytthjälp av möbler. Jaja, vet inte riktigt hur allt ska gå ihop, men det får väll se till att lösa sig. Nu ska jag fortsätta klunka fin-te innan pluggandet sätter igång, har fortfarande en del bloggar att gå igenom :)
1 kommentar
Sophia

Woho.. ska pappa hämta Carinas grejer??! Det var på tiden!