know me more, love me more

Senaste impulsköp: En hamburgare igår natt på väg hem från Grönan
Bästa promenad: Helst nattliga med någon söt att skratta med
Favoritdryck: Fanta Limón
Reser helst till: Thailand, men vill just nu till Paris 
En bra gå bort-present: Kondomer eller annan sexuellt passande gåva 
Favoritlyxartikel: Chokladpraliner och fiskgryta
Senaste upptäckt i Malmö: Att det går att smuggla Baileys och Malibu i handbagaget!
Tidning jag gillar: Veckorevyn, i särklass bäst
Favvosajt: diverse bloggar och sidor om sex
Här bjuder jag mamma på middag: Östgöta Källare
Fikar gärna på: Café 60 eller Chokladkoppen! 
Favoritbutik: Beror nog på vart jag är
Bästa lunchställe: Café 60, Health Food, Prego
Favoritfärg: Rött, rosa och plommonlila 
Favoritmärke: Hanky Panky, Ben&Jerrys, Make Up Store
Favoritdjur: Är ingen djurvän, men måste jag välja så blir det Pingvin!
Stjärna jag vill träffa: Spice Girls, Marilyn Monroe, Johnny Depp
Modeförebild: Dita von Teese
Motionerar: Powerwalks och onani
Dyraste jag köpt: Min lilla bebis Citty! 
Mode jag aldrig vill se igen: Vandrande pinnar som modeller
Dansar helst till: Schlager och klassiker
Senaste fyndet: The Nanny säsong 3 i Barcelona 
Bästa diktsamlingen: Tomtedikten av Victor Rydberg 
Favoritprodukt på Apoteket: Deras intimprodukter, billiga och funkar super! 
Fulaste färgen på kläder: Typ beigt och kaki, men beror helt på material och person

1 kommentar
HANNAH

Hahaha vad är det för sidor om sex du gillar, porr? ;P haha skoja