måndag hela veckan

Tror det här åttonde dagen i rad som jag jobbar, är så trött att jag inte längre kan hålla koll. Men är man en fattig student tar man det som erbjuds och idag ska jag för första gången jobba på daglivs! Kanske inte låter så överdrivet, men omagad! Det är den största butiken och jag ska jobba själv med en av cheferna. Men det kommer nog gå bra :)

Drömmer så sjuka drömmar numera, i första drömmen hade älskade Ellen och hennes Adrian fått en liten bebis! Så himla fin att jag ville kidnappa honom. Och när jag tänker efter var bebisen en kopia av Camilla Läckberg och Martin Melins lilla bebis Charlie!
I andra drömmen fick jag ett "efter-bokmässan-schema!" där det stod vilka mina andra jobbtider var, och jag hade fått ett turnéschema som sträckte sig över heeela hösten med en och samma författare som förövrigt inte direkt är en trevlig storsäljare... Jag blev jäkligt glad när jag vaknade och upptäckte att det var en dröm!

Nu måste jag städa iordning lite, har liksom vräkt ut halva resväskan och alla böcker över hela matrumsgolvet. Fick panik imorrse och fick för mig att böckerna kunde skadas av att ligga nerpackade. Så nu ligger alla böcker i två olika högar - signerade eller icke signerade! ;)

ps. ernst du ska få din guillou så fort som möjligt! Signaturen är klockren!
ps 2. malin, har du väninnan? Annars har jag ett signerat ex över om du är intresserad! ;)
2 kommentarer
em

skönt att du är tillbaka i staden igen! =) vi ska ses i stan imorgon för mys och shopping! Hoppas du kan hänga med!!! <3

Anonym

o vad jag längtar tills imorgon, kika in o kolla i bloggen. lägger upp dom nya avsnitten på bloggen så fort dom kommer ut, kul och diskutera avsnitten med varandra.



fråga en fråga i frågestunden om The hills & The city om det är något du undrar.



http://hillsandcity.blogg.se