Mässan är öppnad!

Det har snart gått en timme av mässans första dag, och jag har ännu inte köpt en enda bok. Tror nästan att det är rekord! Men jag ska snart ge mig iväg igen och försöka hitta lite folk jag känner och flörta till mig lite gratisböcker :) Owe, jag träffade nyss Fredrik! Från Pocketförlaget. Han är verkligen så himla trevlig, och han lovade att kika förbi här senare under dagen. Han hoppas jag verkligen att jag kan lura åt mig några böcker.

Har precis varit i kanske Göteborgs stora matvarubutik, rena drömmen! Jag blir liksom varm och glad av att gå omkring och kika på alla grejer, dessutom är det jäkligt billigt! + att jag har hittat mitt favvote, som verkligen inte finns i stockholm. Så det kommer jag köpa upp mig ett litet lager av.

Nej, nu måste jag bege mig. Har lovat Ernst att fixa Jan Guillous nya bok, dessutom signerad. Får se hur det går med det. Jag har för mig att han är ganska snäll :)

0 kommentarer