mellanlandning.

Vilken jäkla dag, iofs en väldigt mysig morgon då sanna hade försovit sig och vi vaknade till liv tillsammans. Sen massa jobb som gick bra och fort, fick lite beröm för min lilla "avdelning", dvs den lilla skrubben där jag står inklämd i. Jag har även hunnit med att åka förbi pappa och få min födelsedagspresent, en röd tekanna som har en garanti på fem år! Min pappa i ett nötskal som ger mig en svindyr tekanna som tjugoårspresent!

Nu ska jag bara slänga i mig lite korvstroganoff innan jag ska iväg till plugget, och på något mirakulöst sätt lyckas läsa ut över 150 sidor på mindre än två tiomar. Men det är som man säger, det sista som överger en är ju hoppet!

Längtar sjukt mycket tills ikväll, då är det spa, nagellacksmålning, fotbad och spikmatta som gäller! + all packning inför Göteborg!!

(tack för att du finns<3)
0 kommentarer