memories.

Skulle bara gå tillbaka i arkiven för att kolla något, när jag väl bläddat bak glömde jag vad jag skulle kolla upp och började läsa. Så mycket som har hänt, och så mycket som fortfarande händer. Gårdagens känslor blandas med dagens och jag vet varken in eller ut, känner jag samma som jag gjorde då eller har gamla känslor puttat bort nutida känslor? Jag vet ingenting längre, mitt liv är som en bergochdalbana och jag vill bara kliva av och kräkas. Jag är bara så phucking jävla trött på att ha det så här, när tar det slut? Jag vill ju bara veta om du finns där<3
3 kommentarer
Anonym

heej =) kan du svara på min "dagens fråga" "lika barn, leka bäst" betyder? =D

HANNAH

Åh ja, katerina är bra! Har hennes bok :)

Caroline

Underbart! Jag vet faktiskt inte riktigt hur jag ska göra. Om jag ska läsa till barnmorska o sen sexolog eller tvärtom. Själv då? Är det en vanlig utbildning som finns på flera orter? Jag har inte kollat upp det så noggrant :)



Jag är 22, själv? Puss ;)