Min egna form av erotikmässa!

Pratade förrut med Jennie när jag gick till mässan och berättade om alla författare jag ska träffa, och det är ju inte direkt fula människor som skriver böcker! Till saken hör ju att vi har ganska lika smak är det kommer till kända svenska män som vi dyrkar! Iaf, till sist så utbrister hon "men är det någon himla porrmässa du är på?!"

Och ja, jag kan inte annat än hålla med! Fast jag väljer att kalla det en annan form av erotikmässa! Dussintals snygga män som ger ut böcker, kan det egentligen bli bättre?! För att ni ska förstå lite hur jag menar så har jag sammanställt en liten lista på diverse intelligenta hunkar jag kommer stå i kö för de kommande dagarna...

  • Per Morberg
  • Jonas Karlsson
  • Tomas Bodström (röd, intelligent och författare!!)
  • Mats Bergstrand (är iofs bög, men väldigt söt ändå!)
  • Lars Winnerbäck
  • Michael Nyqvist (ja, en av mina michaelar har släppt en bok!)
  • Jonas Gardell (återigen en bög, men jag avgudar honom!)

0 kommentarer