min första helt nyktra utgång avklarad.

Kvällen började med middag på ett thaiställe i närheten av Ernst, följt av förning, tjejsnack, vattenpipa och lite iordningfixning. Därefter åkte vi till GK, fick lite VIP-behandling tack Malins söta bror :) Tjejerna började dricka drinkar och vi hitta några vi kände. Det blev massa dans, både på housegolvet och klassikergolvet som är min favvo! Min kväll som nykter gick riktigt bra, enda negativa var att jag kände av smärtan i fötterna efter att gå i höga klackar över två timmar i sträck!

Efter ett tag blev det ändå för mycket, män som vill dansa, försöker flörta och tittar på en, jag blir bara så äcklad av den manliga delen av mänskligheten, speciellt dom som inte har vett nog att uppföra sig. Vill slå till alla som närmar sig, men ikväll räckte det med att bara putta bort dom - äcklon! Hatar att bli betraktad som en bit kött!
Usch, känns som att jag tog ett för stort steg för snabbt. Jag vill bara vara ifred, slippa folk som vill dansa och bara vara med mina vänner. Är det för mycket begärt?!

Det brukar ju finnas neonarmband i olika färger; grön för singel, röd för upptagen. Jag skulle vilja ha typ en blå för Phuck off!!
0 kommentarer