onsdag

Har legat i över en timme och lyssnat på regnet som faller ner, tänkt och funderat. Ganska fridfull start på dagen. Men mina drömmar är fortfarande i vägen, någon som har ett bra tips på hur man drömmer mindre? Ska snart ge mig iväg, har en lunchdejt med mamma och ska därefter leta upp resterande böcker och filmer som jag ska massplugga fram till nästa tisdag, då jäklar ska jag komma förberred! Och bara för att, så ska jag se den 6h långa versionen av "Stolhet och fördom"! Mamma är en liten kulturtönt och har hela den gamla versionen, som enligt min lärare är väldigt svår att få tag på, mohahha gissa vem som ska glänsa på tisdag!

Ikväll börjar även min andra kurs, HIV- globalt samhälle, som jag ska läsa på Karolinska Universitetet. Jag är så nervös att jag dör, det kommer bara vara jag som liten färsk räka + massa andra överkloka läkargubbar typ.

Nu ska jag fixa det sista samtidigt som jag dansar omkring i lägenheten till kanske världens bästa låt just nu?!
1 kommentar
S A N N A ♥

Godmorgon!

Är allt bra med dig idag? (: