resten av veckan

Hela veckan hitills har i princip bestått av att flänga över hela stan, fixa tusen saker om dagen och gå från plugg till plugg. Iofs har det mesta varit roligt och jag är fortfarande lyrisk över min HIV-kurs. Men resterande delen av veckan ser ut på ett helt annat sätt, visst kanske jag kommer plugga lite då och då, men kvällarna kommer vara fullproppade med bara massa mys och skoj! Woho!!

Tors - mysmiddag hemma hos mig med tjejerna, skratt, kladdkaka och ordfejden!
Fre - årets höjdpunkt, Håkan på grönan!!<3
Lör - mysmiddag hos ernst + utgång!
Sön - Rödgrön dag i kungsan! Politiska tal, uppträdanden och massa annat skoj. Lars Ohly och Rikard Wolff på en och samma plats, kan det bli bättre?!<3


Kan en människa vara vackrare?<3

1 kommentar
Sophia

SV: Joho! Pannbandet är visst fint! Bara därför ska jag köpa det, bara för att!! FIS!