Saturday waits.

Jag överlevde min allra första natt i lägenheten, lustigt att det blev på just den dagen. Men det gick iaf bra, vaknade bara en gång och insåg att ingen annan var i hemmet och somnade sen om. Det är iaf vad jag kallar ett framsteg! Sen kan man ju aldrig veta om hur nätterna framöver kommer bli, men jag tar en dag i taget och firar att jag klarade första natten bra! :)

Ska snart ge mig iväg till jobbet, vet inte riktigt hur jag eller vart jag ska stå idag. Men om någon har vägarna förbi Fältan så kommer ni se mig stå där bland blommorna lite som en piggelin pga kylan! Priserna är sjukt bra, så det är värt att komma förbi + att jag får lite sällskap!
Ikväll är det först middag hos mamma för att fira hennes födelsedag, och sen därefter utgång som gäller, tror vi börjar med Imperiet och sen kanske vidare någonstans. Jag ska iaf beställa in en stor och dyr alkoholfri fruktdrink för att fira!
2 kommentarer
Sophia

bra där, syrran! det går toppen för dig juh!

Och en fruktdrink låter ju inte helt fel!! =) be att få tomtebloss oxå!

Ida

Du hade iaf tur med vädret om du stod ute=) Och jag hoppas att du får en trevlig födelsedagsmiddag med mamma=)