sexig goodiebag!

Plockade massa rolig, sexig och intressant information i form av små kataloger och informationsblad när jag var på Noak´s ark i onsdags. Tänkte ta och läsa igenom massa av det nu, samt kombinera det med "riktiga" studier om feministisk litteratur + en massa andra skolgrejer som ska gås igenom. Men mjukstartar med massa spännande sexfakta, här ni lite av det jag plockade på mig i onsdags!



ps. kommer även öppna upp en slags frågelåda, där man kan fråga om allt som har med sex, kärlek, relationer och sånt att göra! ;)

6 kommentarer
Lovisa winther var namnet! :D

haha visa hela?

menar du ansiktet kanske? aja isf jag var så skabbig :P

v e v v e

Sv; åh, tack, men det är bara känslor .. :) den handlar om freja "min" förra vovvsing.



Du har också jättefin blogg ju :D kram!

b & v

jo hon har tydligen tagit bort de ;S Hehe okej, tack så mycket :)

Matilda

jag går på grebbestads folkhögskola och bor på internatet där :)

HANNAH

Jajjemen, precis som oss :D

Caroline

Du verkar vara en tjej i min smak. Ett av mina stora mål är att läsa till sexolog :)

Hur hittade du min blogg?

Kram Carro