sista rycket!

Mässan börjar gå mot sitt slut för det här året, och jag tänkte sammanfatta lite hur läget ligger.

  • Jag håller mig vaken genom att hinka kaffe, för tillfället växlar jag mellan cappuchino och espressochoc
  • Jag är så vimsig att jag tror jag känner alla och vinkar, senaste personen var ingen annan än Mr Jan Guillou himself! (som för övrigt glatt vinkade tillbaka)
  • Leopardtema för femte dagen, idag är det thigts + klänning som gäller!
  • Jag har en inbillad dejt med Michael Nyqvist senare idag, dvs att jag ska stå och köa med alla andra halvkåta kärringar och få fem sekunders uppmärksamhet
  • Jag ska försöka hinna med att springa förbi min blivande coach och "lillmamma" för lite lovespeaking ca fem gånger till idag!
  • Fötterna värker så pass mycket att det känns som att någon sytt fast spikar på fotsulorna
  • Våra böcker i montern är snart slut! Kan låta bra, men inte särskilt passande när intervjuer, seminarier och signeringar väntar! Vad ska liksom då signeras?!
  • Jag har tröttnat på hur många som inte ser skillnad på mig och syrran. Det börjar bli ganska svårt att försöka förklara syrrans utbildning och yrke, då jag själv inte ens tycker om vårdyrket. (folk tror ju att jag är hon och ignorerar när jag försöker förklara att jag är lillasystern!)
  • Jag har köpt förvånandsvärt lite böcker, och har istället mest hängt och dyrkat författarna :)
  • Hitills noll sexböcker inhandlade! Katastrof!
  • Jag har blivit så pass bra kompis med vissa, att jag ska få böcker hemskickade! ;)

puss puss//en trött men glad caro<3

4 kommentarer
Ida

Antar att det ändå var värt att åka iväg på mässan...?!

Fotoblogg

Låter som du har haft det skoj iaf.:D

Sophia

Kan oxå bero på att jag är så bäst, att folk hoppas att du är jag så att de får prata lite med lilla mig!!!!

Anonym

Kan oxå bero på att jag är så bäst, att folk hoppas att du är jag så att de får prata lite med lilla mig!!!!