slöseri med tid.

Föreläsningen var minst sagt stimulerande, och jag blir så förbannad på att människor inte kan sköta sina uppgifter. Vad fan är det för mening att jag som elev lägger ner dygn i veckan på studier, när läraren inte ens har vett nog att komma i tid eller ge oss seminariepapprena med lite mer framförhållning än 5min innan seminariet börjar?!

Förutom det så var det trevligt, kom lite nytt folk och jag som är en väldigt vänlig själ bjöd in flera nya att sitta med i vår lilla grupp. Mja, dom gick ut och rökte istället. Jaja, ingen idé att sura, för jag ska bara ha föreläsaren en gång till och sen kommer en ny! Så jag ser ljust på framtiden och hoppas att nästa inte har samma iq som ett ägg.


Dessutom gör detta mig bara ännu mer taggad inför imorrn och HIV-kursen! Åh, det ska bli så jäkla spännade och stimulerande! Älskar att jag längtar efter att lära mig saker, det är en mäktig känsla! (nörden inom mig som tänker)
1 kommentar
Sophia

www.hivportalen.se



// Sophia