söndag

Jag har ont i halsen och är täppt i näsan, och jag börjar få lite smått panik - Göteborg är ju runt knuten! Jag kan absolut inte vara sjuk då, då är man ju vaken ca 20h av dygnets timmar och då gäller det att man är pigg och alert i montern + att jag alltid drar med syster på massa signeringar och uppträdanden (Ja, av författare) så jag får inte bli sjuk. Jag kanske ska göra som dom galna japaneserna och köpa munskydd?!

Gårdagen blev jättemysig, vi roades i flera timmar med massa tjejsnack, skvaller, skratt så att tårar rann, åt massa kakor och bilar, ordfejden + some serious talk. Kvällen avslutades med att jag blev väckt och att alla hade gått hem, förlåt för att jag är en usel väninna! Men jag antar att alla i min bekantskapskrets är vana vid min light-narkolepsi vid det här laget?! :)
1 kommentar
Sophia

Men du jobbar väl ändå??!

Håll humöret uppe! Ät c-vitamin!! =)