städa som en pinupa?

Första tvättomgången är igång och jag ska snart sätta igång med dammsugning och skurning. Hela lägenheten ska likna en skurmedelreklam när jag är klar! Dessutom har vi fått någon äcklig invasion av bananflugor!! Så jäkla äckliga, så små och så många. Någon som vet var fan dom kommer ifrån och hur man blir av med dom? Vi har inget äckligt som ligger framme och ruttnar, utan dom har bara kommit! Tips mottages!

För övrigt skulle jag gärna svida om till det här, skulle säkert göra städningen roligare!


4 kommentarer
Natahlee

Hej carro!

de är några år sen:) ville bara säga kul och se dig, vilken fin blogg du har.

Ta hand omm dig och hälsa alla.

Grundskola Aspuddden :)

Kram Natahlee

Anonym

Hej carro!

de är några år sen:) ville bara säga kul och se dig, vilken fin blogg du har.

Ta hand omm dig och hälsa alla.

Grundskola Aspuddden :)

Kram Natahlee

Ida

Va hurtig du är=) Alltid skönt efter att man har städat, man känner sig så himla duktig och är värd en lugn stund=)

caro - sex, kärlek och allt däremellan!

Natta!! Hur är det med dig? Och hur hittade du min blogg? Gud så länge sen vi sågs :O

Jag ska hälsa alla :) Kramar!!