starbucks!

Jag sitter och kollar igenom lite gamla bilder från Barcelona och Düsseldorf, och vad har dessa två underbara städer gemensamt? - Starbucks! Så just nu sitter jag och drömmer mig tillbaka till när vi var i Barcelona, och vandrade omkring i över 30graders värme över 8h, och avslutade dagen med en fika på Starbucks, jag köpte massa fina souvenirer till min samling och en sjukligt god chokladkaka fullproppad med nötter!
Och deras Frappuchinos, jag skulle kunna göra vad som helst för att sitta här med en Frappuchino Veinte Mocca con nata! Åh, jag vill bort från tråkiga Sverige och åka till vilken jäkla storstad som helst utanför detta tråklands gränser, vart som helst så länge dom bara har Starbucks!

Nu ska jag bädda ner mig framför Segemyhr, läsa lite Harry Potter och hoppas att jag bara drömmer om varma stränder och starbucks inatt :)


Jag, sådär lagom lik en julgris efter att ha somnat i solen!


Åhh, vill ha!!<3

3 kommentarer
bitte

mumms

♥ Daniela ♥

ser riktigt gott ut :)

Anonym

Starbucks är överskattat