studentliv.

Kom hem från kvällens föreläsning för ett tag sen, en riktigt givande kväll. Måste dock erkännas att själva rasterna var det mest intressanta, och jag är så glad över att jag hamnat i en grupp med nästintill likasinnande människor! Tack gode gud för det säger jag bara, med tanke på vilka andra tomtar som finns i gruppen. Det känns ganska stabilt ändå på något sätt att hitta människor man funkar med så pass bra med som jag tycker att våran lilla grupp gör. Dessutom så har jag hittat några att fnissa och skriva lappar med, och det är enligt min mening vad som gör en lektion levande!

Imorrn är det åter dags för min älskade HIV-kurs, oh vad jag är kär i den kursen! Jag vet inte riktigt vad jag ska göra med mina onsdagskvällar när den kursen snart är slut? Jag är bara så fullkomligt lycklig av all information jag blivit iproppad under kvällen, jag verkligen njuter av att få suga åt mig all intressant fakta, teorier och historier! Men vad kommer härnäst? Vad ska bli mitt kommande tema för onsdagskvällarna, någon som är på en bokcirkel iaf?
0 kommentarer