svineflue

Vaknade med dunkande huvud, ont i halsen och täppt i näsan, kan det vara svineflue som spökar?! Mahaha, knappast. Och jag skrattar åt alla er stackare som panikköper handsprit och oroar er för denna "farliga" influensa! Och därmed för att jag är så elak kommer jag säkerligen själv insjukna i det...
Men jag har inte tid att bli sjuk nu, jag måste vara pigg, jag har planer och jobb hela helgen!

Drömde inatt att jag var med på Beatles skivsläpp och att dom hade byggt upp som ett springlopp till själva släppet, och den som kom först vann. Och jag sprang allt vad jag kunde, nuddade Beatlesboxen, men jag sprang för fort så jag fortsatte springa några meter och ramlade in i några hyllor och rev massa saker, men jag vann! Priset var flera av deras original LP´s, alla signerade! Iofs med texten "To Malin" på alla, men jag tog emot dom iaf! Sen hände massa mer saker, men ni vet väll om man berättar sin dröm för någon så går den inte i uppfyllelse! ;)
0 kommentarer