syster-syster-dag!

Mötte upp syster tidigt imorrse, promenerade in till stan och njöt av solen som stod högt på himlen. Tog en liten glasspaus på Ben&Jerrys innan vi gick vidare till åhlens där vi var framme exakt 10.10, för att upptäcka att alla Beatlesboxarna var slut! Alla boxar hade tagit slut på 3min, hur jävla bra förberedda kunde dom ha varit på en skala? Ungefär där började svettattackerna och vi vandrade vidare och hittade iaf en box i en annan butik.
Därefter blev det lite shopping, en svart coctailklänning och en ursnygg lavendelblå tunika - båda perfekta inför Göteborg! Jag må vara en fattig student, men när man får två ursnygga klänningar för 220kr, då kan man inte banga!

Vi vandrade vidare tillbaka till slussen och åt sen lunch tillsammans med mamma ute på bakgården. Gjorde lite små diskreta planer inför Göteborg och det ska bli så sjukt kul! Det är nog årets bästa vecka, helt oslagbart!



Syster utan för Ben&Jerrys!


Mmmm! En sån här vill jag ha i mitt hem!<3

Jag + glass = love!



Syster med glass!


Maaaat! :)

2 kommentarer
Sophia

Nej men jag ser ju ut som en trött pensionär på första bilden!!! USCH!!

Ida

Vilken mysig dag ni verkar ha haft=) Och det är alltid kul att göra fynd när man shoppar=) psuss