todays specials.

Inledde dagen med en timmes powerwalk, (tog ett litet extravarv av glädje över att inte möta någon råtta!) och nyss kommit ut ur duschen och hårinpackning som luktar jordgubb, vardagslyxigt sådär på morgonkvisten. Då arbetsintervjun blev framflyttad pga av sjukt barn som ledde till panikhämtning på dagis(förmodligen svinefluee) så blev min dag plötsligt väldigt tom och härlig. Ska underhålla mig med detta:

  • Äta frukost, knäckebröd med smör och ost är topp 1 över föda just nu
  • Bosätta mig framför brevlådan och slå ihjäl brevbäraren om han kommer med fel post
  • Plugga, läsa saker om gårdagens föreläsning samt förbereda mig inför kommande
  • Göra något snällt för min sambo, funderar på att baka massa cookies och städa hemmet. Känns som en såndär grej jag själv skulle dö av glädje över att komma hem till efter en arbetsdag :)
  • Försöka lära mig Mondo och lokalisera instuderingsfrågor till kommande föreläsning
  • Skriva en ansökan till en superrolig sak!
  • Fota mina ursnygga klänningar och visa för er
  • Ta upp ämnet sexualundervisning i skolor
  • Sen ikväll blir det middag hos älskade syster!

Sådärja, känns alltid lite lättare att börja en dag och veta att man har ett schema att följa eller punkter att leva upp till. Känns ganska trevligt att få vara inbillat strukturerat, även om det är jag själv som strukturerar upp strukturerna.

5 kommentarer
Sophia

Jaha.. Och planen att komma till din kära syster då?? Är den struken eller???!!! Dum-bulle!

Posten

Posten

Du ska inte hota oss, vi gör vårt arbete så gott vi kan.

caro - sex, kärlek och allt däremellan

jag hotar er så mycket jag vill. Se till att jag får mitt brev idag, så kan vi stryka ett sträck över denna händelse :)

Posten

Om du fortsätter och hotar oss kommer vi att öpnna dina brev



Hiihihhihiihhi :D