wednesday break my heart.

Det blev inga drömmar om stränder och Starbucks, istället drömde jag att jag slog i min framtand och tappade en stor flisa! Jag har redan slagit bort några mm av ena framtanden när jag skulle styla och stå på pannan (istället för händer, lite mer avancerat) i en pool, men det är inget man lägger märke till om man inte vet om det. Men i drömmen slog jag åter igen i tanden, och halva tandens "lager" bara ramlade av! Och jag minns att jag försökte intala mig själv att det kanske inte var så farligt, och att tjejerna försökte peppa mig. Guud vilken jävla dröm! Hade typ ont i munnen när jag vaknade. 

Vad fan är det som gör att man drömmer så sjuka drömmar? Jag kommer aldrig bli klok på vad min hjärna har för sig under tiden jag sover. Men man blir ju knappast utvilad när man har så sjuka drömmar!
1 kommentar
em

kum dröm, men lyssna på detta. jag drömde liknande som motorsågsmassakern. Alla mina kompisar blev slushad av ett maniac. Helt sajk ohc sjukt äckligt. Ofta man drömmer att alla ens vänner blir sliceade. Dessutom så¨g ja typ allt i HD!!! .o:o:o:((((