when i kissed the teacher!

Vi fick en ny föreläsare idag som vi ska ha resten av detta moment, och jag kan bara säga Oh my!! Jesus i min lilla låda vad hon är snygg! Kan helt ärligt säga att det är första gången i mitt liv som jag har en liten lärarcrusch! Iaf på en lärare som undervisar mig. Visst har det funnits lärare i andra klasser som man kanske spanat in, och så får vi inte glömma bort vikarierna! Desa älskade vikarier som funnits genom tiderna, men dom är ju liksom alltid gööörsnygga eller världens muppar!
Men denna, det blir liksom både kortslutning för att hon är söt och sen för att man samtidigt vill visa sig duktig! Vilket just idag gick ganska dåligt då en tjej i min grupp tog min sägning rakt av så att jag blev utan. Men till nästa gång, då jäklar i min lilla låda vad jag ska briljera! ;)


Någon annan därute som haft en riktigt lärarcrush? Tell me! ;)

0 kommentarer