dutt-test ikväll?

Springer runt i undies och taggar till till någon töntig radiostation, och jag känner mig alltid som en jäkla fossil när jag testar 107,5 - för jag känner bara igen de gamla klassikerna!! De låtar som spelades på Power Hit Radio för 100 år sen, resten är rena rama grekiskan för mig...
 

Iaf, jag står lite i valet och kvalet - ska jag våga mig på att dutt-test ikväll? Detta fenomen är inte överdrivet testat, men så vitt jag förstår så är det en ren jäkla seger varje gång! För er som läst Charlotte Roche´s bok, Våtmarker - så vet ni vad jag pratar om... ;)

Man kan väl i korta drag säga att det handlar om att använda sig av sin egen kropp, och vad den har att erbjuda - men på ett lite mer öppet och sexigt sätt! En sexig, naturlig och klockren taktik för att locka till sig det motsatta könet! ;)




ps. Får se om jag vågar, då blir det full rapport imorrn! I vilket fall så lovar att jag berätta om hela konceptet och hur det går till senare...
0 kommentarer