efterlysning!

Hej hej alla läsare!
 
Sitter och går igenom era roliga/sexiga/intressanta kommentarer - och möts av flera ganska elaka kommentarer. Så jag tänkte att vi kan väl lika gärna ta och reda ut detta på direkten.

Jag tänkte att om jag bidrar med en utförlig beskrivning, så kanske ni kan hjälpa mig och Farbror Blå att ta redo på vilka de sorgliga asen är?! Det vore snällt av er :)


Kommentator 1) Ensam, förmodligen av manligt kön. Tycker om att skriva kommentarer med sexuella anspelningar, nedvärderande ömsom sexförfrågningar. Skriver fult och stavar ofta fel. Tycker om att skriva flera kommentarer inom några minuter, men gärna med flera namn!

Kommentator 2) Ny i skaran, och utger sig dels för att vara helt anonym under ett inlägg, för att sedan heta "Emma" i ett annat. Det mest spännande är att denna person tycker om att skriva under sena timmar, precis som kommentator 1... Använder sig av dålig grammatik. Och har förmodligen liksom 1 låg intelligensnivå...


Till er båda: Va? Jag hänger med barn i åldrarna 6-10 hela dagarna, och ni ligger ungefär på samma nivå som dom! Sitter ni bakom er lilla skärm och tror att jag ska ta åt mig av det ni skriver? Nästan gulligt hur låg en människas intelligensnivå kan vara... 
Så antingen tar ni och skärper till er, eller så fick jag ännu en ip-adress att rapportera till Farbror Blå! Eller så tar jag alla adresser och era kommentarer, lämnar till någon vi kan kalla den "manliga versionen av Lisbeth" - som är jävligt skicklig på att hitta små kräk, och inte direkt bangar för att puckla på dessa personerna!
 
 
0 kommentarer