en definationsfråga...

Pratade tidigare idag med min älskade bästis Sanna, var alldeles för länge sen vi sågs och pratade live, så vi passade på att uppdatera varandra om det senaste:

S - Men Caro, hur går det med kärleken, något nytt?
C - Nej, jag ligger inte med någon just nu. Har mens...
S - Eeeh, jaha, nu tänkte jag mer känslor, närhet och sånt...
C - Jaha! Haha, nej.

Det är väl lite av en definationsfråga hur man väljer att se på saken - min första tanke som poppa upp i huvudet var vem mitt senaste ligg var, medan Sanna var mer inne på par-spåret!
9 kommentarer
Jeanette

Den kommer ifrån Cubus, 129 spänn! Vilket kap va?



VI är jävligt snygga bådatvå!

Freddie

ett ligg har väl inte med kärlek att göra :)?



Känns som du va helt fel ute där..



tackar :) för tummen upp

car0 - passion for passion

Som sagt Freddie, det är en definationsfråga... Det handlar helt och hållet om vad man är ute efter i nuläget! Utav vår konversation fattar du nog vad jag letar efter... ;)

Wysteriia

haha så det kan gå ;D

Mandelström På Ärten

Haha... =)



Ha en bra dag!

sofie ♥

Allt bra med dig?

ECVADOR

hahahhaaha

Ida

Ibland blir det missförstånd=) Tur att ni känner varandra så bra iaf, och nu vet vi alla vad du är ute efter tjejen;) Puss

Rikardana

Hello my name is Cisco. English language is my second language . I visit sites like yours to learn new english vocabulary words and improve my english grammar . I hope to have effective communication and business communication for a new job in US. I learned a new word of the day from your site. I plan to be public speaking and business writing better now from your site. Thank you.