en helt vanlig dag på jobbet...

Att jag haft huvudet uppe i det blå är väl en underdrift + att jag bytte bort min rast mot två extra koppar kaffe, så framåt halv fyra blev jag lite för trött, la mig på en soffa och helt enkelt kollade på medan ungarna lekte!

Bara det att en annan fröken kommer in, och hittar mig när jag ligger där och halvdör på soffan...

F - Men va, Caro! Vad gör du?!
C - Ja... Ja, vad gör jag?! Jomen vi leker ju affär!
F - Haha, jo jag ser det...
C - Jamen det gör vi! Oj vad vi leker affär, köpa-betala-köpa-betala! Oj oj...
F - Jaja, det är bra det Caro, bra bra!

Och jag känner mig som en kopia av Mia från Mia och Klara! Jag vet inte varför, men jag har börjat prata som henne igen! Har man inte sett serien så vet man inte hur det låter, men det blir liksom en helt annan klang på hur man pratar...

ps. det gick superbra att ta hand om mitt lilla resursbarn, så pass bra att hon blev lite ledsen när det visade sig att hennes ordinarie fröken kommer tillbaka imorrn! Pluspoäng till mig :)
0 kommentarer