fin förfrågan

Fick i dagarna en väldigt fin förfrågan från ett företag. Kan ännu inte avslöja något, men jag kan säga så mycket som att det är kul, det är sexigt, det är roligt, det kommer påverka mig - och det kommer framförallt att påverka er läsare!

- För är det något jag är, så är det att vara generös! Jag är mer den som ger än den som tar... ;)

Mohaha, jag älskar att jag har en sexig hemlis! Lovar att berätta så fort allt är sign and sealed!



ps. för de företag som är intresserad av ett samarbete - ni når mig lättast på [email protected]
5 kommentarer
Wysteriia

Svar: Haha du får komma tillbaka om någon dag eller två så ska vi se vad jag tyckte om den ;D

Alexandra -gravid vecka 38

Åh det där lät spännande :)

Och ja, vi kände oxå att det var ett klokt beslut ang namnet. Du får hålla koll på bloggen. När bebis är ute och vi bestämt oss, så berättar vi såklart :D

car0 - passion for passion

Japp, det är det också! :D och snart kommer även du och andra läsare få ta del utav det... ;)

det ska jag göra! :D

Kombon

Fin bild

car0 - passion for passion

tack kombo! :D