godmorning kisses

Solen skiner och jag har haft sovmorgon! Inledde morgonen med ett fnissigt samtal med Ernst, och nu dansar jag omkring i bara minishortsen till Dolly Parton! Haha :)

Ska kicka igång dagen alldeles strax, just nu vill jag bara njuta av att solen skiner och den äckligt härliga känslan som bubblar i kroppen - ibland är livet lite för bra för att vara sant!

Under förmiddagen ska jag roa mig med ett hemmaspa och göra mig så vacker som det bara går. Röda naglar, peeling, rakning och babylen hud är det som gäller! Dessutom börjar träningsvärken försvinna, så jag kanske gör några yogaövningar och stretchar ut kroppen, känns som det är behövligt inför min dejt... ;)


2 kommentarer
Christiano

+o(

car0 - passion for passion

kalla mig Tant Agda, men jag förstår faktiskt inte vad den där smileyn betyder...