hur kan man glömma någon man legat med?

Jag vet inte, men det har hänt! Jag ser ett ansikte framför mig, och jag minns hans lägenhet - men namnet är fullkomligt borta! Nu är det ju inte så att jag legat med flera hundra, så att han är en fisk bland stimmet, utan så jäkla många är dom inte...

Men jag kan inte komma på namnet, utan jag minns bara hans smeknamn. Tänker jag vidare så måste jag ju ha vetat namnet - så det här känns inte riktigt okej att jag bara "råkat glömma någon jag legat med"!

Fan, jag känner mig som Samantha i SATC!

2 kommentarer
Alexandra -gravid vecka 38

Om sanningen ska fram: Det har hänt mig oxå. Jag minns knappt namnet på honom. ELler nja... jag tror inte inte jag minns det :P Så mycket betydde han. Haha!

car0 - passion for passion

Haha åh gud så skönt, då är jag inte ensam!! :D haha men det måste ju vara så, skulle det ha betytt något skulle man ju minnas namnet liksom...