hur många utav hundra skulle du ligga med?

Jag har nyligen klarat av ännu ett kickass-pass = dvs ett pass som är längre än 10h, i onsdags var det 12,5h, idag+imorrn blir det 11h vardera! Kickass-pass = mycket pengar!

För att tiden att gå brukar jag leka "Hur många utav hundra skulle jag ligga med?" - ni vet som Carrie och Charlotte gör!

Leken är löjligt enkel och man kan leka den vart som helst där det befinner sig mycket folk, och för varje person som går förbi checkar man läget - skulle jag kunna ligga med honom/henne? - Ja eller nej!

- och då jag är bi så får jag dubbelt så många chanser, haha som Biffen alltid brukade säga! ;)

Så har du ett jobb där det dagligen springer förbi massa människor, och du också får döda stunder som vägrar gå fort - kör denna lek! Jag lovar att tiden går fortare när du fokuserar på vilka du vill eller inte vill ligga med!


- bästa av allt med leken är ju att det är just en lek! Så singlar som upptagna kan köra denna roliga och sexiga lek - jag lovar att det är lika kul för båda!


ps. dessutom har jag märkt, att ju tröttare och segare jag blir - desto lägre går min toleransnivå för godkända ligg!
2 kommentarer
kajsa

vilken rolig lek! det ska jag testa nästa gång jag sitter i kassan på jobbet :)

Melvinvera

Much to think about excellent web-site!! On a purely personal level "what is Love" section gave much insight into this complex subject.