I don´t do rules...

När vi låg och pratade igår så sa jag det som det var "Jag varken kan eller kör med regler när det kommer till sånt här, jag låter min reptilhjärna köra och säger och gör som jag känner för!"

Sen sa jag att jag tyckte jävligt mycket om honom!<3

Jag har aldrig förstått det där med regler och saker att hålla sig till, det funkar inte när det handlar om känslor och kärlek! Hjärtat bankar för den person som är utvald och sen har man liksom inte så mycket att säga till om. Varför hålla på och fjanta med att räkna dagar och timmar tills man får skicka det där smset med fina ord?! Gå på magkänslan, säg vad du känner och tycker - kärlek är för underbart för att finnas i en regelbok<3
1 kommentar
Ida

Men bra Caro! Kör bara, vad har du att förlora liksom? Det värsta du kan få är ett nej och då vet du ju vad han känner och kan i så fall leta vidare.



Modigt gjort iaf! Puss