JAG DÖR!!

Jag dör!! Jag hittade nyss en ny trailer hos Wysteria inför 2010 stora händelse inom film/mode/sex/kärlek/livet/allt!! - Sex and the city - the Movie 2!!

Och, den är bra. Så jäkla bra att jag sett den fem gånger på raken samtidigt som jag försöker räkna ut hur många dagar det är till den 28 maj! Och nu är inte jag överdrivet teknisk, så ni får helt enkelt trycka på länken - ni kommer dööö!!

http://www.youtube.com/watch?v=RsZEcn-yZ_Y&feature=player_embedded




ps. efter första filmen skrev jag en lång lista med saker som skulle komma med i tvåan, och fan vad jag har många rätt!
5 kommentarer
Freddie

tack så jättemycket - va snällt :)



jag försöker variera mig och jag skriver ju dikter så jag försöker vårda det vackra då o då :)



Hur går det för dig då :)?

Hanna

så den precis och jag tycker den verkar mycket bättre nu efter andra trailern!! Längtar med tills den kommer, ska bli kul att se den!!



sv. Gött! Jag trodde faktiskt att jag var själv om det. Precis, kladdkaka och kakor går bra! =D

jossan

Jag har sökt rockmusiklinjen på RML och en afrolinje på Liljeholmen, vi får se hur det blir :) Va ju ett tag sen man sjöng ;)



Hoppas du mår bra!!?

Kram jossan :)

Sophia

Har du bokat biljetter??!! För vi ska väl gå..?!

Mandelström På Ärten

Som jag längtar efter den filmen! =)



Haha, då har vi samma humor. ;)

Ha en bra kväll. =)