jomen visst

"Hoppas du inte hatar mig allt för mycket. Jag har kommit hem från enköping nu och stannar i en vecka. Vill du ses? Puss."

- detta sms trillade in hos mig igår, och jajamänsan det är från samma karl som föreslog att jag skulle komma över och att han skulle bjuda på frukost! Exakt samma karl som uttalade sig på detta vis "jag tycker om dig alldeles för mycket, du ska inte bara vara en tjej jag ringer till när jag är hemma i sthlm för att knulla" bla bla bla!

Haha, skämtar han med mig? Jag bara tackar gudarna för att han är raderad ur mitt liv,hjärta och känsloreceptorer för länge länge sen! Men snacka om att han inte vet hur man uppför sig, nästan skrämmande hur korkad en människa kan vara.

- men nu behöver jag er hjälp, ska jag bara totalignorera detta sms, eller ska jag skriva något riktigt saftigt tillbaka så att han fattar hur jävla dum i huvudet han är?! För risken är ju att om jag ignorerar, att han inte fattar och hör av sig snart igen... Nej, jag tror nog på att vara elak haha :)

3 kommentarer
Naddi

Jag skulle skrivit "Joo, jag hatar dig alldeles för mycket." Sen är det klart! :D

Jenny

Bra svar av Naddi, men jag skulle ignorera, alternativt bara messa tillbaka ett frågetecken och vem är du? Du har nog skickat till fel person.....

car0 - passion for passion

Mohahaha, jag skrev något saftigt tillbaka! :D roligare och elakare så!