kabaaaaamm!!

Att sammanfatta denna helg utan att babbla på i fyra timmar är typ lika enkelt som att räkna grässtråna på en gräsmatta! Men man kan ju säga såhär, denna helg har varit den bästa, på länge länge!

För att berätta kort vad vi roat oss med, så är detta lite av det vi gjort: pratat sex, spelat spel, kondomer, kukar, fittor, kärlek, relationer, säkrare sex, hiv-prevention, bastat, skrattat, spelat rollspel, dískuterat, kollat porr, bra/dålig sex, + tusen saker till!

Jag är fullkomligt jäkla fullmatad med information, och löjligt taggad att bege mig ut och sprida information, lära ut, ha kul, skratta och prata sex!

Mer om vad vi sysslat med, vad det är för utbildning jag gått och mer om vad jag kommer pyssla med framöver kommer! Inte ikväll, men förhoppningsvis imorrn, nu ska jag gå igenom massa bilder :)


- första morgonen, då jag tillbringade över en kvart att springa runt och dansa på rummet för att jag var så taggad!
0 kommentarer