kanske blev det bästa kvällen på länge?

Kanske bestämde sig jag och Ernst för att gå ut och dansa i lördags kväll. Då vi båda nekar spriten så dansar vi desto mer, och det är fan så mycket roligare nykter! 





Iaf, kanske gick vi till en gayklubb...
Kanske gick vi inte alls på gayklubb utan till ett helt annat ställe...
Kanske började kvällen jäääävligt segt, men slutade fantastiskt...
Kanske dansade vi som galningar, skratta åt sjuka människor och funtade på att kräva ett "tillgodokvitto"...
Kanske bytte vi dansgolv vilket resulterade i att jag hookade upp med ställets snyggaste kille...
Kanske var vi fast efter en halv låt och tillbringade kvällen med att lära känna varandra, eller mest hångla...

Kanske följde han med mig hem, kanske höll vi oss vakna till 07.30 upptagna med att utforska varandras nakna kroppar, ge varandra njutning och kyssas tills vi båda tappade andan...
Kanske tog vi en powernap på två timmar innan vi fortsatte där vi nyss slutat...
Kanske var han kvar hela söndagen, lagade en fantastisk middag, och tillbringade ännu en natt hos mig...

Kanske sitter jag och hittar på allt, men en sak är iaf jävligt sann - han är lika bra på att laga mat som han är sexig och bra i sängen! Nämnde jag att han är kock?! ;)
2 kommentarer
Jenny

Good for you!

car0 - passion for passion

wohoo!! :D <3