kärlekslista!

Hittade sötaste kärlekslistan hos en av mina nya favvobloggar, Michaela Forni, som skriver sådär löjligt vackert att hjärtat dunkar och så är hon superdupersöt! Varför var jag sist i Sverige med att upptäcka henne?


Om mannen i ditt liv skulle du vara otrogen, vad skulle du göra då?

Kicka honom till världens ände! Fast iofs, om han nu vore The Man, så skulle han aldrig knulla vid sidan av.


Hur många har du varit tillsammans med? (Alltså ihop med)

1 riktigt skulle jag väl tro, men det är ju mycket utav en definationsfråga...


Vill du gifta dig? Varför/Varför inte?

Självklart! För att det är en fin kärlekstradition, ett löfte och hopp om att man vill dela sitt liv med en annan person <3 Och jag har faktiskt det mesta planerat, vilket förmodligen kommer sluta med att jag står där ute på en öde ö, barfota och med ett lakan omkring mig... Haha, men skära tårtan med en silversabel är iaf något som jag ska ha med!


Blir du lätt kär?

Nej, men jag är en sån som lätt faller och klickar med andra människor. Och ni vet ju vad som händer om man klickar - bara att klicka tillbaka! Men det där med kär är nog nästa nivå som sker sällan.


Vad är viktigast hos en kille? Vad faller du för liksom?

Han måste ha humor! Jag skulle inte ens kunna ligga med en snubbe som inte kan dra ett skämt eller flina lite. Självsäkerhet och vara trygg i sig själv är också ett måste. Sen är det ju inte direkt ett minus om han är bra i sängen, annars får jag väl lära upp honom ;)


Vad är det mest avtändande du vet?

Människor som tror att dom vet/är så jävla mycket bättre än verkligheten, som hävdar sig men som egentligen är helt tomma! Osäkerhet och ren idioti.


Hur viktigt är det att man har något gemensamt?
Sådär, jag tycker det är roligare om man har fler olika intressen så att man kan lära varandra och upptäcka nya saker! Men någon liten grej kan väl vara kul om man har gemensamt, men inte så att det blir sådär löjligt överdrivet och typ två kloner.


Hur länge varar dina förhållanden?

Beror helt och hållet på vem jag är tillsammans med.


Har du fått ditt hjärta krossat?

Ja. Kanske för många gånger? Och det gör sådär jävla jävla jävla ont att man önskar att livet bara tog slut! Men så överlever man och inser att livet är lite för jävla underbart för att man ska kunna ge upp för att en annan människa är dum i huvudet!


Vad är det mest romantiska du varit med om?

Jag är romantikens död. Tycker det lät blir för mycket b-hollywoodfilm av för mycket planering, rosor och tända ljus. Jag är mer för spontana kvällar!


Hur raggar du?
"Tja, du är söt! Ska vi hångla?" - behöver faktiskt inte vara svårare än så. Fast sen har ju jag ett jäkla självförtroende och levande ögon så det kanske hjälper till lite?!


Har du en ”utseendetyp” hos killar?

Brunt hår. Inte för liten kuk, dvs under 15cm. Det är väl ungefär dessa standard som jag försöker följa haha. Helt ärligt så bryr jag mig inte ett dugg, klickar man så klickar man!


Beskriv en perfekt första dejt:

Mycket skratt, en såndär första kyss som går direkt ner i magen, god mat, kanske en strand och samtal som bara rullar på, hångel och slutligen kanonsex medan solen går upp + att vi självklart såg solnedgången hand i hand!


Vem var din första kärlek?

pass


Vad tycker du om att ligga på första dejten?

Varför inte? Klickar man, kåtheten och lusten finns där och det känns sådär jäkla rätt! Go for it!


Vad tycker du om one night stands?

Varför inte här med? Jag har haft några av mina bästa sexuella upplevelser med någon jag bara träffat för ett par timmar! Känns det bra så kör på! ;)


Hur är du som flickvän?
Beror helt och hållet på vem jag är tillsammans med, hur vi är synkade. Men jag är iaf en jäkligt bra flickvän, spontan, rolig och kan alltid få dig att skratta! Dessutom en jäkel i sängen!

0 kommentarer