kuk-karma

Jag har pratat rätt mycket kukar med tjejerna de senaste dagarna, blir lätt så när man nyligen träffat på en ny... Haha! Men min slutsats när jag tänker tillbaka på alla mina ligg är - jag har aldrig legat med någon som har en liten/under medel! Aldrig någonsin med någon som är under 15cm i hårt tillstånd!

Visserligen har jag varit med om de pojkar som pga alkohol/nervositet inte direkt kunna prestera, haha eller ens få upp den! Men aldrig stött på något petitt!

Är inte det ett ganska bra bevis på att jag har bra kuk-karma?! ;)
4 kommentarer
Anonym

Kuk-karma att de inte kan prestera eller få upp den? :PPP

caro - passion for passion!

Att jag aldrig varit med någon som varit under medel! :D

Asiaten

:(

car0 - passion for passion

äsch, bli en riktig jävla fena på att tillfredställa med tunga och fingrar - så spelar storleken inte så mycket roll! ;)