marande sanndröm

Jag hade sjukaste drömmen inatt: jag och mitt ex hängde hemma hos honom (som var hans gamla bostad ute på ön) och mitt i allt hör vi hur det kommer hem någon på övervåningen, varpå han säger "Jaha, oj då, nu kommer visst älsklingen hem!" - så jag blir skitlack, river ihop mina saker och tänker fly via balkongdörren då jag verkligen inte vill träffa henne! För vem vill liksom träffa sitt ex nya?!

Iaf, jag springer ut, springer runt huset för att komma ut på den stora vägen och ta mig hemåt. Men när jag kommer upp på husets framsida, så står hon där och väntar - och den nya tjejen är en exakt kopia av mig själv!! Förutom att hon hade en nyans mörkare hår, så var det att kolla in sin egen spegelbild!!
Så jag kollar först på henne, på honom, på henne och på honom - liksom vacklar för att försöka förstå!
- då har han skaffat en ny tjej som är en exakt kopia av mig själv, och nu vill hon att vi ska bli vänner!!


När jag sen vaknade upp ur drömmen var jag helt förvirrad - dels över att han skaffat en Carokopia och dels för att hon ville att vi skulle vara vänner! En väldigt sjuk sida av mig har testat det där "vi har varit tillsammans med samma kille och ska nu prova att vara vänner", men det har liksom inte funkat, då alla tjejer ändå bara varit ute efter att ligga med honom...


Nej, fy fan vilken jävla mardröm! 1) att vi liksom skulle hänga - redan där blir det creepy, 2) att hon var en kopia av mig, asså nu pratar vi spegelbild, förutom att hon hade väldigt dålig klädsmak... 3) att vi två skulle bli vänner! Nej fy fan, den här drömmen kommer ta ett tag att skaka av sig!
0 kommentarer