min vecka

Tiden bara försvinner iväg, det är löjligt vad tiden rullar på! Det känns som att det var igår jag satt med magknip inför att få starta behandlingen, och nu är jag redan inne på spruta nio :) Och detta är lite av vad jag kommer pyssla med i veckan...


[x] - mysmorgon med mr X i måndags
[] - jobb: mån, tis, tors, fre, lör, sön(fast de fyra sista är bara halvdagar)
[] - gå igenom mina nya sexspel och plugga på!
[] - maila rfsl om speluppgifter
[] - skicka lite kärleksmail till fina!
[x] - ha dubbeldejt ;)
[x] - träffa mr X tis-tors!
[x] - maila Katerina Janouch om nya sexprojektet!!
[] - kicka igång det nya sexprojektet!
[x] - "Orgasmologi-kurs" med ernst
[] - läsa ut boken till bokcirkeln
[x] - skiva med tema Djungel
[x] - myskväll med ht
[] - spel/myskväll med tjejerna
[] - ta reda på om jag kan komma med på RFSL´s kongress!
0 kommentarer