mjukare än snöflingor i april

Gårdagen tillbringades med fina vänner från början till slut. Inledde förmiddagen med en promenad från slussen - skanstull längs vattnet ändå bort till hornstull, tillsammans med Jennie och Naddi. Vi gick igenom det senaste, genus, hemlisar och sommarplaner! 



  Därefter var jag och fikade med finaste Ida, min bloggbästis som jag för första gången träffade live! Vi har liksom följt varandras bloggar = liv, vardag, kärlek, jobb, studier, ups and downs - allt! Så jäkla häftigt att vi blivit vänner genom bloggen!! Igår var första gången vi kunde ta allt live och verkligen prata igenom, så mysigt! :)




Senare på kvällen blev det Cluedo, överdrivet mycket påskgodis och jordgubbspaj hemma hos mig med Ernst och Madde! Jag gömde påskägg åt min kära kombo och blev grundlurad själv!! En kväll fylld med skratt, mysterier och kanske lite för mycket socker :)


0 kommentarer