nytt sexprojekt!

Som jag skrev i förra veckan har Katerina Janouch hört av sig och nu händer det grejer! Nytt sexprojekt på gång, och självklart ska ni få chansen att få vara med... ;)
Sitter och skriver på en liten infotext nu, så inom en väldigt snar framtid kommer jag dela med mig om hela upplägget för er, vad projektet går ut på och hur ni gör för att få vara med!

Åhh, det här kommer bli så bra och jag är så jäkla taggad! Förra gången jag hjälpte Katerina med hennes bok handlade det ju om "Kvinnors hemliga sexuella fantasier", och jag kan väl ge er ledtråden att det handlar om något liknande, och upplägget är ungefär detsamma... Mer än så får ni inte veta förräns jag släpper projektet senare idag! ;)
 


ps. jag och min fina idol/förebild/mentor/internetmoster/gudinna inom sexologins underbara värld på releasen för förra boken!

1 kommentar
LaLizita

Sv: Ja det var himlans dyrt och jag vet inte hur länge jag ska köra på! Ska försöka göra det till en livsstil och alltid äta såhär.. Tror det är bra för kroppen :)



Spännande med ett sexprojekt! :)



Trevlig helg!