orgasm i sömnen

Japp, det är något som vi alla kan få, både män och kvinnor. Grejen med dessa orgasmer är att man ofta tror att det just är något "man bara drömmer", men i själva verket är det något som sker på riktigt och man får en riktig orgasm!
- varje natt både under rem-sömnen och de andra sömnstadierna får både män och kvinnor erektion!

Kanske var man lite extra upphetsad innan man somnade, eller så får man orgasmen i samband med en erotisk dröm, så vitt jag vet så vet man vet inte riktigt varför vi människor får dessa orgasmer i sömnen?! Men vem kan bry sig om det när det är skönt och trevligt?! ;)



ps. jag hade min senaste i natt! Trodde först att det var ett gammalt sexminne jag blickade tillbaka på, tills jag insåg att Mr X inte gett mig en orgasm i den ställningen - tadaa, en sexdröm som ledde till orgasm i sömnen!
0 kommentarer