perfect match?!

Igår kväll när jag stod i duschen efter att ha sexat bort sängen från väggen över en halvmeter, kommer han in i duschen med ett sjukt nöjt leende:
 
Mr X - Det här är helt perfekt! Sjukt bra sex, du och nu choklad i duschen!
C - Vaa?! Tycker du också om att äta choklad i duschen?! (hör bröllopsklockor ringa, ser bröllopstalet framför mig á la Bridget Jones...)
Mr X - Ehh vaa? Är det något du brukar göra el?
C - Men du sa ju... eller asså brukar inte du äta choklad i duschen?
Mr X - Nej, det här var första gången. Vem gör sånt?!
C - Jag brukar göra det... (ungefär här slutar bröllopsklockorna ringa ganska direkt)



+

= helt phucking oslagbar kombo! Så jäkla sexigt och underbart! Testa ;)


ps. Är det verkligen bara jag som testat detta underbara fenomen? Det finns inget bättre än att kombinera en varm dusch med löjligt god choklad - helt perfekt! Detta är även mitt SSB(secret single behavior), eller var...

0 kommentarer