probably the best news in the world!

Min fina sjuksköterska ringde igår, med provsvaren från virusprovet jag tog förra veckan - och jag har ju varit nervös och nojig som en jävla tok! Tusen tankar, oro, ångest och känslor som farit runt i kroppen...

Men - jag fick så jävla goda nyheter att jag knappt kan tro att det är sant!!

När jag startade min behandling hade jag över 586000 virusenheter i min lilla kropp, ser mycket ut men man kan tydligen ha flera miljoner...

NU - har jag så lågt antal i min kropp att det inte ens går att mäta!! Jag har under 15 virusenheter i min kropp!! Kan ni fatta det?! Nu är ju jag en som ropar hej innan jag ens sett bäcken jag ska hoppa över - men jag håller tummarna för att detta innebär att jag blir friskare snabbare och därmed förkortad behandling!!



- fattar ni vilka jäkla killer-samuraj-mördare jag har i min kropp?! Som liksom på bara några få veckor gjort totalmos av alla virusenheter! Mohaha, jag är värsta Samuraj-killern!
5 kommentarer
Sophia

Mycket bra jobbat!!!

och du, den där bh:n känner jag allt igen, den har du fått av mig!

car0 - passion for passion

tackar tackar! :D tacka mina samurajkillers! :D

jajamänsan, det har jag och jag tycker väldigt mycket om den!

Jenny

Men jag sa ju det, att de skulle döda snabbt och effektivt :-) Så glad för din skull, pussss

car0 - passion for passion

tack så mycket fina syster! :D mohaha, jag är värsta killern!! :D pusss

Sophia

Samuraj-killers till celler!!! Heja heja!!! =)