round my heart like a tattoo

Jag känner mig jäkligt sugen på att tatuera mig, och jag har redan bestämt två små snyggingar som inom en snar framtid kommer pryda min vackra kropp! Men jag har valt att inte ens leta studio/tatuerare förrän behandlingen är avklarad, vill inte känna den äckliga känslan av att bli nekad...

- första kommer förmodligen ske under bokmässan i göteborg, om allt klaffar som jag vill så kommer fina Sara från Spelcoachutbildningen rita och sen kommer denna symbol finnas för evigt på min kropp! Så du har lite mer än 4mån på dig att öva! ;)

- andra bestämde jag för bara några veckor sen, och den kommer att bli grym! Denna gång är det en mening, och nu ska jag bara bestämma var den ska placeras... och nej, det är inte mitt namn el dylikt, jag tillhör den där gamla generationen till sinnet som inte förstår varför man tatuerar sitt eget namn på sin egen kropp - är det något man har koll på så är det väl sitt eget namn?!


- denna tatuering är för övrigt så jäkla läcker att jag dör lite varje gång jag ser denna! Både för att hon är så snygg, och för att texten är så kickass!
2 kommentarer
Sophia

Jaha?! Och jag då? jag vill väl oxå tatuera mig?! Du får inte göra det utan mig!

caro - passion for passion!

men det är väl klart att du också ska vara med! :D vi kör en varsin i göteborg! ;D så du har också ungefär fyra månader på dig att fundera ut vad!