som taget ur låten av Björk

Sitter och äter resterna från hans löjligt goda middag han lagade igår, men ett fånigt leende på mina läppar. Har nog aldrig varit såhär äckligt nöjd över en omgång träningsvärk och jag kommer på mig själv att längta tills jag får se hans leende ansikte igen! 

Nu har jag en dejt med min dagbok, har så mycket känslor och tankar som måste ut, diskuteras och ventileras, bara liiite till! Har ju endast pratat med Ernst på telefon vid 7 tillfällen idag, haha :)



ps. minns ni att jag skulle testa min sängkarma för entvåveckor sen? Då jag bäddade med mina allra barnsligaste lakan = rosa med trollspö, små älvor, hjärtan och stjärnor! Jaaaa, det var ju sådär lagom kul när han skulle ner i sängen! Men som tur var lyckades jag distrahera honom... ;)
5 kommentarer
Ems

sv: jaa :D

haft en bra dag?

puss

ECVADOR

nee haha såg den inte i 3D :D

sofie ♥

Sv; Tack! :D

Mandelström På Ärten

Dagbok, det skrev jag alltid förut men det slutade jag med när jag började med bloggen. Trist.



Ha en fin dag!

Tack. =)

jossan

Jaa roligt faktist! Ska på intagningsprov nästa vecka... sen fårman veta i juni tror jag!! hihi