sommarlov

Befinner mig hemma hos mamma och får lite hjälp med tråksaker som jag får huvudvärk av! Så nu har vi kirrat min deklartion, försäkringspapper, räkningar och pensionspapper.

- Fick lite nya jobbtider nu inför maj, och skulle jag inte åka iväg med syster till Barcelona över Kristi Him, så skulle jag arbetat 30 dagar i sträck!
Men det blir en liten paus där, och sen kommer hela maj bestå av jobb, jobb och jobb! Jag kommer upp i över 190h i maj månad...

Så man kan ju säga att ångesten över hur jag ska överleva i sommar har minskat en hel del! Jag tror jag kommer kunna njuta riktigt rejält av mitt sommarlov:)



Sommarens planer är hitills: leva livet, äta jordgubbar och självplockade blåbär, ha mycket sex utomhus/inomhus, mysa med massa fina, grilla, bada, se solnedgångar, besöka minst tre nya platser, njuta, rfsla och uppleva riktig svensk sommar!

0 kommentarer